מועדון גלישה סידני קלאב בניהולה של ענת שחורי דוגל בחוויה כיפית ומעצימה דרך הים הגלישה באחריות, סבלנות ומקצועיות.

ניסיון וידע מוכח בהדרכה, ניהול ומתן שירות, אלו נושאים עליהם אנו שמים דגש בכדי לעשות ולתת את הטוב ביותר למען הלקוחות שלנו.

החנות ומפעל הגלשנים "Seadny" בבעלות דודו ביטון, חוברת למועדון הגלישה סידני קלאב וזאת בכדי לספק מענה וציוד מא' עד ת' בכל הנוגע לעולם הגלישה, מתלמידים בראשית דרכם עד המתקדמים ביותר.

סידני קלאב מאמינים במתן ערך מוסף מעבר לקייטנות הגלישה הקיימות כיום ולחנך את הילדים והנוער להכרת הים, תזונה נכונה, כושר, אורח חיים ספורטיבי ובריא וכמובן הכל דרך חוויית הגלישה.

אנו מזהירים, מי שחווה את סידני קלאב יתקשה לחזור אחורה 😊

מחנות גלישה​

חייבים להגיד את זה, ילדים נהנים בכל קייטנת גלישה. בסוף כל קייטנה הילדים שלכם יוכלו לעמוד על גלשן ולקחת גלים.
אנחנו מאמינים, שהדגש צריך להיות במקומות אחרים. בסידני קלאב הילדים יחוו את הים בצורה משמעותית ביותר תוך כדי העצמה אישית, עבודה עם דגש על כישוריים חברתיים ומנהיגות,  תוך כדי שמירה על כללי הבטיחות שאותם יקחו גם מעבר לקייטנה.
התכנית החינוכית שלנו בנויה על חיזוק הביטחון העצמי של הילדים, התמודדות עם אתגרים והקניית כלים להתמודדות עם מצבי החיים דרך התמודדות עם אתגרי הים.  בסידני קלאב הים הוא העולם!
בסידני קלאב אנחנו שמים דגש על יחס של מדריך על כל 6 חניכים, חלוקת הקבוצות לפי גילאים, והתמודדות ע"פ רמת היכולת של הילדים.

מדריכים מוסמכים

כולל ציוד מלא

חלוקה לקבוצות ע"פ רמה וגיל

באישור משרד החינוך ועיריית הרצליה

חוגים

חוגי הגלישה של מועדון הגלישה של סידני קלאב הינם מפגשים שבועיים לאורך השנה מספטמבר ועד יוני, לגולשים צעירים שרוצים מסגרת שנתית בה ילמדו לגלוש ולהכיר את הים במגוון התנאים הקיימים בו.

מטרת החוגים היא להעצים את ילדכם/ן, ולספק כלים להצלחה במסגרת קבוצתית, מקצועית ומלמדת, בכיף ובהנאה, תוך שמירה על היחס האישי.

מדריכים מוסמכים

כולל ציוד מלא

חלוקה לקבוצות ע"פ רמה וגיל

באישור משרד החינוך ועיריית הרצליה

vissla-logo
tools-logo03
סידני קלאב
skingard-logo